Dag 1 - Vem är jag?

Det enda ni just nu vet om mig är egentligen att jag är en tjej på 15 år som misstolkar det mesta. Fast hur många läser egentligen "Om mig" spalten i menyn? Förmodligen inte så många.

Annan random fakta om mig är att jag typ älskar kor? Mer dem tecknade än dem riktiga dock, vilket ni säkert förstår. Dem riktiga luktar och är läskiga ju haha.

Jag är grymt besatt av One Direction och dem är därför ständigt on my mind. Sen är jag också beroende av Instagram och coca cola.

Jag gillar även att vara kreativ och jag älskar att skriva olika små texter.

pics from google - collage by me.


Kommentarer
Lisa Gylling

sv: haha jag med! :)

2012-02-11 @ 17:58:10
URL: http://lisaaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0