Dag 2 - Mitt största intresse

This might sound lame men mitt största intresse är fånigt nog att titta på serier. Favoriterna är helt klart Pretty Little Liars, The Vampire Diaries och Hart of Dixie. Den sistnämna kan ses som otroligt smörig och fake men den är faktiskt sjukt gullig. En annan serie som är bra men som jag inte helt har fastnat i än är The Secret Circle som jag också kan rekomendera :)

Och självklart får vi inte glömma Desperate Housewives, The Mentalist, Lie to me, The Simpsons, Family Guy, Homeland, Äkta människor, Revenge, Top Model, Project runway, How i met your mother, The OC och Modern Family (Plus massor av mer som jag inte kan komma ihåg) som jag också tittar på men inte alls lika slaviskt.

pics from google and weheartit - collage by me


Kommentarer
lena

Hej! fin blogg :)

haft en bra dag idag??

kram

/lena

2012-02-12 @ 20:43:19
URL: http://johanssonbruden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0