Dag 5 - Min favorit kroppsdel


Det jag tycker om mest på min kropp är absolut mina ögon, faktum är att det nästan är det enda jag gillar med mig själv. Sad but true.

"People with blue and green eyes are hyper and love to laugh. They tend to be quiet at first, but once you get to know them they never shut up. They're loyal and like long, committed relationships. They make amazing friends."

Det syns inte på bilden men jag har gröna ögon och jag tycker faktiskt att texten ovan stämmer in rätt så bra på mig vilket faktiskt är lite läskigt.

the pic is my own and i found the text on facebook


Kommentarer
Gabbi

Fin blogg! :D

2012-02-15 @ 15:20:10
URL: http://gabriellaita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0